In the mourning

2011-01-19 / 15:09:24
Oj oj vad låg uppdatering det har varit här tycker jag!
Idag åkte jag hem tidigare från skolan för jag hade extrem huvudvärk. Men den är borta nu, så jag åker dit imorgon igen. Just nu sitter jag och lyssnar på Salem al Fakirs 'Ignore this'. Riktigt bra skiva alltså! Sitter även och pluggar och läser bloggar. Får verkligen inte komma efter i denna terminen! Så jag jobbar på det. Har egentligen ingenting att skriva om. Ville bara säga hej.
Såg min första handbollsmatch igår föresten. Roligare än jag trodde. Detta är något pris som fanns på museet i Barcelona när jag och min familj var där i November. Jag tror det är för fotboll eftersom det står FIFA på den, men ändå :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: