Våfflor i mitt hjärta!

2011-01-21 / 00:25:05
Jag är sugen på våfflor! Klockan är snart halv ett, det är fredag imorgon och jag ska först till skolan, sedan till "arken" och jobba med småbarn. Jag kommer ha massvis med huvudvärk imorgon och jag vet inte varför jag fortfarande sitter vid datorn. Är jag störd eller vad? Vem är sugen på våfflor mitt i natten? Men å andra sidan så är jag ju inte så normal när det kommer till matvanor och sömn. Haha. Jag är svintrött, så det skulle inte förvåna mig om jag går in och läser detta inlägget imorgon för att kolla vad jag verkligen skrev och undra; whaaat? Vilket wired inlägg! Men så får det bli :)
Bara kolla så underbart! ÅÅÅÅH! Jag ska göra våfflor imorgon!
//Bea
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: