Nyklippt

2011-01-26 / 22:14:56
Nu har jag klippt av håret! Känns väldigt konstigt. Kommer kännas ännu konstigare när jag tvättar det, är ju van vid att inte nå hela vägen bak vilken jag gör nu. Det är så lent nu också, jag sitter och pillar på det hela tiden ^^
Före
Efter
Har inget smink alls på mig idag då jag försov mig ganska rejält och var tvungen att tvätta håret eftersom jag skulle klippas direkt efter skolan. Det är värre än det ser ut på bilden, är så varm om ansiktet så näsan och kinderna är röda. Det blir alltid så på mig på kvällen.. Ingen aning om varför.
Frisören har även lagt i värmeolja och något annat (luktar underbart gott!) så det är dags att tvätta det imorgon igen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: