Ni är värda allt ska ni veta. Jag älskar er.

2011-01-16 / 21:51:51
Mår lite bättre nu efter ett snack med Linnea och ett jättelååångt med Louise. Ni båda är världa allt gott i världen, älskar er till hundra!
Idag har jag faktiskt pluggat lite. Duktig jag är va? Sen har jag bara slappat. Ganska skönt med slappedagar, men jag känner för att träna för min mage är jättekonstig och när den är det så är det enda jag tänker på att träna, plus att jag har ätit massvis med skit denna veckan! Icke bra alls.. Ska träna på onsdag igen iaf. Kanske tar ett pass här hemma imorgon också. Håller på att tjata på pappa om att han ska köpa ett par rollerblades till mig under våren så jag kan göra det istället för att springa, för jag tycker det är så tråkigt :( Roligare med fart och fläkt! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu. Så nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs imorgon!
Vad tycker ni om en liknande frisyr på mig? Jag älskar den! Och det är inte bara för att det är sångaren i mitt favoritband!
//Bea
(Saknar småungarna som jag hade hand om i fredags på 10-års kalaset. De var så glada och positiva, vilket gjorde mig glad och positiv!)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: